CRH Logo
Mergi înapoi
ROMCIM Logo

HR Payroll & Admin Specialist

București

MISIUNEA POSTULUI

Realizeaza calculul salarial lunar pentru companiile alocate
Intocmeste documentele necesare angajarii/modificarii/desfacerii contractelor individuale de munca pentru companiile alocate
Inregistreaza angajarile/modificarile/incetarile contractelor individuale de munca in sistemul intern informatic si transmite REVISAL-ul pentru companiile alocate.
Responsabil(a) pentru statistica raportata catre INSSE


ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:

Este responsabil(a) cu gestionarea si actualizarea in sistemele interne informatice ale companiei a datelor privind personalul Companiei (Colorful, Sal, SuccessFactors etc.).
Elaboreaza documente (contracte individuale de munca, decizii, acte aditionale, note de lichidare, adeverinte vechime, adeverinte pentru somaj etc.) in vederea realizarii/incetarii statutului de salariat pentru personalul Companiei.
Intocmeste, tine evidenta si arhiveaza dosarele de personal pentru companiile alocate.
Transmite in REVISAL, conform prevederilor legale si in termene legale, toate modificarile privind contractele individuale de munca, noile contracte individuale de munca si incetarile contractelor individuale de munca pentru companiile alocate;
Verifica documentele justificative transmise de salariati in vederea decontarii ajutoarelor acordate de companie conform CCM (ex. ajutor pentru deces, casatorie, nastere copil cf.) si dupa ce se asigura ca exista toate documentele justificative, le introduce in aplicatia de plati manuale in vederea aprobarii si platirii.
Transmite lunar catre colegii din alte departamente informatiile necesare in vederea actualizarii in diferite instrumente informatice ale datelor personale sau contractuale ale angajatilor companiilor alocate si evolutia salariatilor (intrari/iesiri/suspendari).
Efectueaza lunar operatiuni de calcul salarial.
Este responsabil de efectuarea comenzilor de carduri de tichete de masa, tichete cadou, tichete de vacanta ori de cate ori este necesar si de alimentarea acestora conform procedurilor interne.
Completeaza raportarile statistice lunare/semestriale/anuale pentru companiile alocate
Realizeaza alte sarcini stabilite de superiorul sau, in conformitate cu pregatirea profesionala si experienta in domeniu
Se asigura ca opereaza in sistemele informatice utilizate de departamentul HR a tuturor informatiilor primite de la HRBP-ii legate de noi angajari, modificari contractuale, incetari, modificari organizationale (ex. modif BU, CC, HRBP, pontator etc)
Crearea de conturi noi in aplicatiile utilizate de salariati pentru cei noi intrati (cont in SF, cont Me etc.)
Intocmeste lunar o serie de rapoarte (stat consolidat la nivel de HRBP, raport cu intrari-iesiri personal pentru Medicover, Signal Iduna etc) si alte rapoarte solicitate de managerii directi sau Directorul de Resurse Umane.
Raspunde la intrebarile salariatilor cu privire la CCM, Regulamentul intern, CIM, calculul salarial, beneficii
Solutionarea diverselor situatii legate de retineri, calcul salarial
Intretinerea fisierelor cu modificarile survenite (incetare asigurare NN, dependeti, adeziuni sindicat, indemnizatii, popriri)
Intocmirea situatiilor catre audit intern/extern, cand e cazul
Intocmirea si eliberarea catre salariati a adeverintelor de banca, somaj, CIC, note de lichidare etc.
Informarea perioadica a HRBP-iilor si managerilor privind datele de expirare a perioadelor de proba sau a contractelor individuale de munca pe perioada determinata, privind incetarea de drept a CIM ca urmare a indeplinirii conditiilor minime pentru pensionare la limita de varsta;
Transmitere situatii catre contabilitate (retineri, centralizator sume de virat, centralizator salarii, info D112 pentru plata taxelor salariale, alocare pe CC a tichetelor cadou/vacanta etc)
Colaboreaza cu institutiile statului (ITM; AJOFM; Casele de sanatate etc) si furnizorii de servicii de HR (ex: Medicover; NN; Signal Iduna etc)
Ruleaza si se asigura lunar de corectitudinea datelor din D112 pentru companiile alocate
Se asigura ca intocmeste lunar sau ori de cate ori este necesar, corect si complet, dosarele pentru recuperarea sumelor aferente concediilor medicale suportate din FNUASS sau a concediilor medicale pentru accidente de munca
Depune in termenele legale dosarele de recuperare sume pentru concediile medicale suportate din FNUASS sau concediile medicale pentru accidente de munca.
Stabileste programarile pentru medicina muncii pentru persoanele ce urmeaza sa se angajeze si periodic pentru cei angajati pentru controlul periodic privind medicina muncii, anterior expirarii acestora;
Semnaleaza catre HRBP-ii si catre managerul salariatului cei ce au alt status decat apt (ex: apt conditionat, inapt etc)
Colaboreaza cu restul departartamentelor din cadrul companiei si acorda suporta acestora in tot ceea ce tine de relatii de munca.


In perioada de inchidere activitatea presupune:

Verificarea ca toate modificarile, angajarile si incetarile contractelor individuale de munca sunt procesate corect si complet si ulterior transferate in SAL.
Verificarea concediilor medicale si rezolvarea diverselor situatii aparute
Calculul si inregistrarea bonusurilor, primelor, altor elemente salariale
Verificarea fiselor de pontaj si transferul lor in payroll dupa ce acestea sunt corecte si complete
Efectuarea si verificarea calculului salarial si
Rularea fisierului de plati salariale si incarcarea lui in aplicatia de on-line banking in vederea aprobarii de catre persoane competente
Verificarea centralizatorului de salarii cu centralizatorul de note contabile si transferul catre contabilitate pentru incarcare in SAP a notei contabile
Pregatirea situatiilor de retineri, popriri, raport ore lucrate productie, ore lucrate Safety, miscare personal, raportare catre NN, catre Signal Iduna si alte rapoarte solicitate punctual
Printarea statelor de plata si arhivarea fizica/electronica a documentelor ce au stat la baza calculului salarial


PROFILUL COMPETENȚELOR NECESARE:

Minimum 3 ani de lucru intr-o companie multinationala intr-o pozitie similara
Experienta in efectuarea calcului salarial pentru entitati multiple si numar de salariati peste 1000
Bune abilităţi de comunicare
Gestionare eficienta a resurselor si acuratete
Atentie deosebita la detalii
Disponibilitate de lucru in echipa
Cunoştinţe avansate de operare pe calculator (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
Experienta in operarea unui soft de salarizare si administrare de personal
Foarte bune cunostinte de legislatia muncii
Pastrarea confidentialitatii informatiilor
Engleza – nivel mediu


BENEFICII:

Un pachet salarial competitiv
Bonus anual în funcție de performanță
Asigurare medicală și de viață
26 de zile de concediu pe an
Bonusuri de concediu și de sărbători
Tichete de masă
Educație continuă - investim în mod constant în tine pentru a te asigura că ai tot ceea ce este necesar pentru a excela în muncă și pentru a-ți îmbunătăți abilitățile.

Formular de aplicare

Trimite CV-ul tau

Încarcă CV-ul tău

Atașează fișierul pentru a finaliza aplicația.