Project Manager Vânzări (Construcții)
Ploiești
Managerul de proiect este responsabil pentru planificarea de ansamblu a proiectelor, alocarea resurselor, calcul cost de producție, control, oferind în același timp direcția tehnică și asigurarea conformității cu standardele de calitate.
Responsabilități:
- Participă alături de departamentul de ofertare la elaborarea ofertelor;
- Planifică resursele necesare desfășurării proiectului, întocmește graficele de lucrări și urmărește realizarea acestora;
- Urmărește încadrarea în bugetul prognozat și hotărăște care sunt instrumentele necesare încadrării în acesta;
- Colaborează cu departamentul de producție, șefii de șantier, subcontractorii etc. pentru realizarea proiectului la termen și în parametrii calitativi specificați în contract;
- Identifică problemele apărute pe parcursul proiectului și asigură rezolvarea acestora;
- Organizează recepția lucrării în condițiile specificate în contract;
- Asigură decontarea lucrărilor și încasarea creanțelor;
- Răspunde de relația cu clientul în perioada de post-garanție și asigură finalizarea lucrărilor prin recuperarea garanției de bună execuție;
- Menține imaginea companiei și identifică noi oportunități de vânzare prin cunoașterea pieței de prefabricate;
Sarcini și atribuții:
- Studiază piața și atrage clienți noi;
- Obține documentația de ofertare sau participă la definirea soluției tehnice ce va reprezenta baza ofertării;
- Verifică documentația – dacă este sau nu completă (piese scrise, piese desenate);
- Verifică documentația și solicită completări sau clarificări acolo unde este necesar;
- Analizează proiectul și identifică principalele componente ce trebuie estimate/luate în considerare în ofertă;
- Analizează și verifică din punct de vedere tehnic proiectul;
- Studiază proiectul în vederea cunoașterii cerințelor pe care trebuie să le îndeplinească oferta și a depistării eventualelor omisiuni, erori, neconcordanțe;
- Solicită clarificări la eventualele omisiuni, erori, neconcordanțe întâlnite în proiect;
- Face propuneri de schimbare, dacă e cazul, a soluțiilor tehnice – adaptabile specificului și dotării firmei;
- Colaborează cu Serviciul Tehnic când este necesar, pentru elaborarea ofertelor, comenzilor;
- Identifică posibilități de optimizare a costurilor și/sau termenului de execuție prin soluții alternative sau alte tehnologii;
- Întocmește comparativ între ofertele primite - pe specialități;
- Verifică cantitățile date de proiectant;
- Verifică listele de cantități de lucrări din proiect;
- Menține legătura cu proiectantul lucrării - obține obiecțiuni/derogări scrise și/sau telefonice privind discutarea eventualelor soluții tehnice;
Profilul Candidatului Ideal:
- Absolvent de studii superioare în domeniul construcțiilor;
- Cunoștințe bune de utilizare computer: Microsoft Office, Microsoft Project, AutoCAD;
- Limba engleză obligatoriu, cel puțin nivel conversațional;
- Foarte bună capacitate de planificare, organizare și coordonare, spirit de echipă;
- Foarte bun nivel de comunicare, atât verbal cât și în scris;
- Carnet de conducere cat. B;
- Disponibilitate pentru deplasări frecvente în funcție de locațiile proiectelor;
- Experiența în domeniul prefabricatelor constituie un avantaj.
